finaly I met my darling again! :D

jao, idag fick jag äntligen tillbaka min jacka som jag "råkade" fummla bort på peace&love...



var på stan' en sväng igår, köpte en t-shirt, en grön tub-top och två par skor också eftersom att det var grym rea på first aid :)
fick sällskap av david en stund, sen tog jag bussen till Motala.
Där mötte ja Vicco & Albin, vi badade lite, sen efter att vi plockat ner all utrustning så drog ja & vicco och handlade inför kvällen.
Det var nämligen grillning on the beach på G :)
..det var gött&nice osv. musik + öl + kajak-paddling + some nice people :)

Idag sände vi från ett lite blåsigt Varamon, med gick bra ändå :)
sen körde vicco albin till stationen för han skulle vidare till Gryt, på läger ett par dagar och sen hem till Solefteå.
..hhm, undra när eller äns om man träffar de två härliga grababrna igen..? känns lite sorgligt att sommarturnén är slut faktiskt.
Efter de så solade och badade jag och vicco, sen när ja prec. skulle kolla klockan o titta efter en buss så ringer Klas o talar om att jag kunde komma o hämta min jacka :) -kunde inte bli mer perfa!


och nu är jag hemma igen alltså, ska kke se till att käka ngt, sen MÅSTE jag verkligen städa upp på mitt rum!!!
imorrn blirre nog rätt soft, ska ut till min morbrors land, som ligger på en Ö, bada och mysa lite blirre nog :)
ps. ska hämta min cykel hos dave på vägen med! ..haha den har stått där aslänge nu xD ds.

Kommentarer
Postat av: Nathalie // Kaptenkeno (:

hehe jao det är vekligen livet, musik asså :P

2008-08-01 @ 20:05:00
URL: http://kaptenkeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0