fest+skåne+hår

i fredags drog jag in till stan (läs Linköping) för some alkoholförtäring.
Micke-picke fyllde ju 20, + att man var ju tvungen att spana in hans (&johannisons) nya lägenhet :)
micke&martin hämtar mig vid en regnig busshålplats, sen åker vi till tornby. de skulle in på systemet en sväng och de första de gör sen när de kmr tillbaka till bilen är att tappa en påse xD
fast de var bara en flarra som gick sönder iaf, tur de.



mjo, det hände väl inte så jävla mkt sen i den lilla lägenheten men det var rätt chill.
haha, jag gick barfota till donken i brasken och tillbaka xD
stackars johannisson som kom sen och kännde sig lite "enam" hahaha
ngra av oss gick till åhyddan mitt i natten, lite biljard och kaffe(har jag för mig?), sen la sig jag, kalle&robin i varsin soffa.
jag hade fått tillåtelse att dra på fest med enda villkoret att åka hem på lördagsmorgonen med 8.33-bussen.
lätt match tyckte jag eftersom att det bara var att ställa klockan, gå upp och sen sova i bilen. dessutom ligger ju åhyddan PRECIS brevid resecentrum.
-sagt och gjort. jag ställde klockan men på ngt vänster missade jag att sätta alarmet också.... hmm
så jag vaknar upp av att farsan ringer min mobil typ halv 10, då var de redan påväg mot stan o sa att de hämtade mig lite surt, eftersom att de tänkt åka andra vägen igentligen... men men.
:)
-------------------------------------
Så åkte vi iaf mot Höör, skåne där vi skulle hälsa på some släktingar.
Hälsade på farfar på sjukhuset i karlskrona(alt. kristiansstad, vet ej riktigt vilket.. de snackar ju skånska på båda ställena o de namnen är väldigt lika..)
Iaf hittade vi till folkets hus i höör, där var vi sen hela kvällen tsm med viktoria min nyss fyllda 18-åriga kusin ;) + hennes vänner.
Det var väl inte världens ös, påminnde mest om ett mellanstadiedisco back in the days. Men trots det var det ganska trevligt, huvudsaken var ju ändå att hon hade kul ;)

-----------------------------------
Nu är jag hemma igen, ska packa iordning lite. I morgon ska jag och albin dra till jönköping där vi ska sända veckans upplaga av soundic sommar från brunnen.
Hoppas att de blir en kul vecka och att allt kommer fungera som det ska! och att allt annat strul kommer att lösa sig....

Länge sen jag var i jönköping över huvutaget! och hoppas man hinner gå på stan ngt :)
----------------------------------
Tror inte att de kmr att kunna lösa sig med mina dreads iaf...
SÅ jag är fett sugen på att klippa mitt hår iställe har jag kommit på! :)
..sprang på nån brud med skitsnyggt hår på bdb i fredags kväll.
men har ingen aning om va hon hette där eller såå..
men de brukar ju finnas gott om folk(/emos)med snyggt hår på bdb, så nu letar jag febrilt...!
..bara för de är alla asfula :(
Poo.. men men va fan. bara att fortsätta leta!


..OCH, så vill jag ha fiiiiiiiint väder :'(


Kommentarer
Postat av: Malle

Snygga bilder :P

2008-07-28 @ 13:05:29
URL: http://blogg.limani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0