power big meet

igår kom vi hem igen, drog till gustavs hus i rona på en gång för anna hade lovat göra persiljejärpar till jönsson.
det blev en trevlig måltid, sen kollade vi på två psykofilmer och alla sov i shift.
när klockan var typ halv ett kännde jag, emil och håkan att de fan var så mkt bättre att åka hem.
gustav och erik hade redan gått och lagt sig, anna hade somnat i soffan för länge sen och var sur och ville inte resa på sig, jönsson var lite fuller och hade typ däckan på mattan/soffan och andy hade redan åkt hem eftersom att han skulle jobba.
så emil körde hem mig och håkan.
-konstigt at sova i sin igen säng igen. fick börja med att bädda den mitt i natten innan ja kunde lägga mig bara...

men men, det har återigen varit en kul vecka med fylla och fint väder med undantag för i lördags.
mkt kul, trevligt och annorlunda folk har jag också stött på och snackat med, denna vecka också
och bott o tält en vecka till.
enda skillnaden från p&l är väl musiken och att det var fullt med gamla jänkare överallt! :)

självklart har jag fotat lite, ska slänga upp lite bilder med.

har nu lagt upp bilder från peace and love på facebook och bilddagboken

måste fixa photoshop på den här datorn med..!


nu ska jag packa upp, igen.

jävla sjukt igentligen.. jag har sovit hemma två nätter på två veckor:P



jag trodde fan att jag var i Finland när jag vaknade i fredags.
hur lyckas alltid mina kläder gå sönder? spec. när jag har klänning eller kjol?
emil är så jävla härsken!
jag och anna har en liten rosa ^

"jag är hemligt kär. -fy fan va äckligt!"
"jag har en stilett i min käpp!"
"skjut henne, det gjorde jag"
"75, det är ju ingen ålder!" "-jag är 65!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0