stan, nya piercingsmycken + lite skit

idag var jag på stan en sväng med min vän David.
Började med att käka fläsk-grillspätt(gyros?) med pommes och tsatsiki på Kolgrillen. + kaffe på maten (vuxenpoäng till sanna)
Sen drog vi runt lite och gjorde/kollade inte på nått igentligen...
drog runt o slökollade på lite konstiga/roliga grejer på typ sportif och designtorget.

drog runt en sväng på skivlagret, vem är inte glad att gamla hedliga skivaffärer fortfarande finns lixom?
..folk verkade göra allt för att dave inte skulle kunna gå in på jack&jones, men han trotsade dem tillslut o köpte ett par bralls och en tröjja.
annars så köpte vi varsin skiva,
jag köpte två böcker/pocket till mig och tre som jag ska ge bort (A)
busskort, månadskort län, så nu är jag änu mer ledsen över att bo på vischan... dyrt som fan är det ju..
jag lämnade in min klocka för mindre reparation/batteribyte (yttligare vuxenpoäng där va?)
en ny deo på H&M,, hur klarar man sig utan?! :O
finnmedel + ansiktslotion typ.. hmm..
en till kaffe + choklad
idag betalade jag också in till friskis&svettis för ett höstjumpakort med...
..och nya piercinsmycken :)

nya nyaa nyaaaa


Den chockerande sammanfattningen:
mat: 85kr
klockan: 79kr

busskort: 570kr
deo: 39.50kr
apoteket: 114kr
fika: 41kr
f&s: 400kr

böcker + skiva: 296kr (nu när jag kom hem inser jag med att de slagit in fel summa på pocketböckerna = jag har betalat 90kr för mkt!!! måste tillbaka aaarh..!)
federal: 497kr (fast de kan inte heller stämma, på kvittot är det 4 smycken som jag har betalt för, köpte bara tre st, va faaan?!)

summa: 2121.50 kr
SERRIÖST?! :O
.av de där var de väl bara smyckena och träningskortet som jag äns ville betala..
jag blev "lurad" på 189kr med.. på skivlagret och federal :S
VAD ÄR DET FÖR PROBLEM MED LIVET?!!



...annars var Matthias på Federal lika skön som vanligt, omte inte härligare. haha han kom ihåg mig o frågade hur de var nu, när jag var arbetslös o om ja jobbade nått för linköpingsposten mer.
Han berättade om när han blev hämtad av snuten för han vägrade mönstra och tyckte att jag borde satsa på att bli lönnmördare ist ;D haha.
Annars önskade han mig mest lycka till med livet, eller nått..
--och ja, de kan nog behövas... :S

Kommentarer
Postat av: David

Till min lycka kom jag in på Jack & Jones = )

De fick så de teg xD

2008-08-21 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0