rastlös

åh, ja blir så jävla trött, seg, sur o jaa.. RASTLÖS
av att bara vara hemma o inte gör något.
maah, de finns säkert massoooor att göra
som att typ gå ut me hundarna låååånga promenader
och storstäda.. men jag är väl mest bortskämmd och kräsen för de I guess..
GE MIG ETT JOBB!! :O o då inte ett helt stillasittande som ett telefon-jobb exempelvis
utan ett där man får göra något, vara ute, röra på sig lite eller åstakomma något iaf göra NÅGON nytta...
vet inte...


-------------------

Igår ringde jag Anna Raaaaagnar iaf, har inte träffat henne sen...
sen power meet tror ja?! :O
..vi snackade härromdan o så kom vi på att vi var tvugna att träffas o hitta på nått.
så iaf hängde ja med henne, gustav, andy och jönsson till Söderköping :)
det var rätt trevligt att träffa dem igen, var ju väldigt länge sen som sagt!
Vi åt GLASS på smultronstället! såklart
..o sen tyckte vi att de skulle sitta alldeles üpperligt med varsin öl vid kanalen,
så sagt och gjort. flyttade vi till en uteservering, där vi drog ett par bira och spanade över det smutsiga vattnet, slogs med getingar o pratade me nån trubadur som sa att han kännde Herr. L.Winnerbäck.
..tills ösregnet kom..
men då flyttade vi in ;)
seeeeeeen körde jönsson hem, som för övrigt bara druckit cola.

det var rätt soft och trevlig.

---------------------

i morgon är det fredag.
nykvarn och grejer, jag kan inte bestämma mig för om jag har lust att dra dit eller inte.
men eftersom att min gammla bal-kavaljer erbjöd sig att hämta upp mig på vägen,
eftersom att han ändå skulle förbi mig en sväng imorrn. så hänkade jag på nån slags fest i stan i vilket fall.
och lovade att försöka att jobba för ett kontrollerad fylla..!
det kan ju bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0