Lars Winnerbäck -helg

I fredags mötte jag upp Marlene&Hanna på bussen.
I stationsparken hängde vi ett tag, mötte nån typ Laslo (eller nått?), Elin, Matte, Micke, Linkan, Dennis, Becka + henns pojkvän Björn och nåra till (mest gamla klasskompisar till infokomparna).
Det var väl rätt trevligt att träffa de ja kännde eftersom vi inte ses så ofta.
..annars vare väl mest rätt segt.
Efter ett bra tag drog vi upp till 55:an och en sväng på platens, men det varabara massa, massa folk överallt o typ ingen man kännde så de var mest segt bara
. ..skulle åkt sista bussen hem med marlene&hanna sen, men när ja skulle gå hade de bestämmt sig för att stanna kvar i stan.
..så ja fick pallra mig hem ensam.
o när ja skulle sätta mig på bussen, spanat in en bra tom plats så var den helt nerspydd :S
lyckligtvis var de ledigt bakom, men hallå, TREVLIGT?!

----------------------------

Igår dock, for jag in runt lunch o mötte david vid köpman.
vi drog till hemköp o köpte varsin kycklingsallad som vi sedan käkade i lugnt och ro vid stångån samtidigt som vi pratade skit och drog ett par falcon.
Det var chill och fler och fler människor samlades. Efter en stund kom ett par snubbar, vi fick varsit grönt band så att vi kunde stå i en slags "fålla" närmast scénen sen, som var skönt så slapp man stå o trängas massa(!)

innan de öppnat själva området så skulle jag kissa borta vid cloetta center, o när ja satt mig på huk så ser jag att de ligger en död mus brevid min sko xD HAHAHAH det var sjukt

När de öppnade gick vi runt o kollade lite på tröjjor o skivor, sen bänkade vi oss i öl"tältet" där vi satt o pratade men en trevlig familj, där dottern prec. börjat medieprogrammet på Ljunkan! :)
Jag grattade henne till ett bra val osv.
Efter en stund dyker Madde, Anna, Linda, Micke & Tobbe upp och gör oss sällskap på bänken.
Så där satt vi o fortsatte ölandet o flummade tills det började...

Konserten var massa bra! (såklart ;))

Efteråt mötte vi upp "gänget" igen på 55:an och jag som bara druckit massa öl på sista tiden blev sugen på EN päroncider. Hade druckit typ 1/3 då Anna behöver gå på toa o välter ner den i marken så att den går sönder med sin handväska HAHA så typiskt :P men men..
Kvällen var rätt schysst och när de flesta vinglade till bussen, gick vi som var nästintill nyktra och käkade lite på kebabbaren, sen slog jag, david & micke följe till st: larskyrkan. Vi var allmänt flumma och jag är tydligen väldigt elak föt att ja bojkottar os x(
Sen skjutsade davids mamma hem mig :)


lite bilder finns på min bilddagbok: http://redheaddotcom.bilddagboken.se

lägger upp en här, på mig&madde. bara för att vi ser så coola ut ;D
winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0