galen kväll

det var det verkligen ;D

och kontrollerad fylla -my ass
..det var så att man skulle kunna säga att kvällen slutade med en piké med 4 biffiga snutar och en bortamatch på TNE
höhöhö, eller kanske inte riktigt så vilt. men nästan ;D


drog runt en svängom vid stångebro och pratade med folk, det var typ inga man kännde,
sen hamnade vi utanför åhyddan där vi väntade på kalle och pratade med massa roliga små barn :)

..sen kom aldrig kalle ut, så ja&micke klättrade över staketet o hoppade in på gården
och sen varre bara jag o massa grabbs som öste gärnet inne på Åhyddan ;D
..antagligen.


...när timmen blev sen och vi skulle bege oss hemmåt trodde jag att micke hade min väska, eftersom att inte jag hade den. så var inte fallet. ...utan det var någon annan som hade gått iväg med den.. med min mobil och lite pengar i...
FINT...!
så ja... eh, har ingen mobil för tillfället....
så det är ingen idé om någon tänkte vara trevlig o ringa eller sms:a till mig. jag har heller inte någons nummer eftersom att jag inte riktigt hade räknat med att bli av med den...

det är lite dåligt. Hm..  lite..
Aja, sånt som händer ibland =/


Idag har vi bara slappat som de slöhögar vi är halvsovit i mickes soffa och mest bara garvat och kollat på div. kassa filmer.
Mkt trevligt, inga krav. -precis som det ska vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0