fint väder osv.

ja, igår var ja o morsan ute o hälsade på min morbror + hans fru + hennes ena dotter + hans dotter = min kusse josse.
de är inte så invecklat de där, ja okar bara inte förklara..
iaf, han fyllde år osv. vi bjöds på fika och sen glassade vi på deras nya fin, fina brygga. solade och badade ni vet :)
rätt nice :)

jag dykerjoss(kuss)+mee

idag har ja klippt gräääset hemma, va ute o gick en sväng o grillat kycklingfilé ;D

..o nu så är/var jag feeeett less på att vara hemma...!
vill slänga av mig bikin o ta på mig en riktig bh!! känns fan som de va aslänge sen ja hade de på mig! :O OCH "riktiga" kläder och smink o skooor med strumpooor!!! maah, ja känner mig som värsta vraket.
kunde inte nån bara ringa mig o bjuda med mig nån stans, anywere typ.
bara some spontanly chilling typ. inget spec.
bara ja slapp sitta hemma som nått annat jävla sunk...
meeeeen nä, den ända som var treevlig var david, o till honom kunde ja typ inte komma iaf. + att han ska flytta till huvdstan' imorrn! :O
...så istället ringde ja jennifer o bestämde att möta henne imorrn o åka till nån vän till henne som bor i kisa o grilla :)
kan nog bli trevligt. o så damsög jag mitt rum. kors i taket det var RIKTIGT tråkigt x(




nä, nu ska ja duscha.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag bjöd ju med dig nånstans iaf. :D



Haha, jag hade tänkt kommentera inlägget så jag läste bara lite fort i slutet och då fick jag det, på något vis till "och så dammsög jag taket i mitt rum" vilket såklart inte stämde. Men det hade varit kul att se i så fall. :P

2008-08-01 @ 22:43:26
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sänna

ja de gjorde du :) det ska bli treeeevligt!



hhaha cäpäää xD

2008-08-01 @ 23:28:15
URL: http://jointheclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0