fest + massa JÄVLA skit

... min fest var kul ;D
Tack ni som kom! alltså haha ^^
typ alla var aspackade innan klockan äns hade slagit 19 xD

Men nu är jag 19 år iaf ;)

------------------------------------------------------

Var över o hälsade på Marlene (ledstjärnebarnet) i åtvidaberg igår.
Hon var lika invalid som jag var för ca. ett år sen. hade operat foten... men de blir nog bra de där :)

------------------------------------------------------

Idag har ja vart hemma hela dagen.
försöker samla mig så att man kan komma ngn vart.
men de är inte så jävla lätt så länge man bor hemma med den här förbanande jävla cp familjen.
allt blir en enda stor ond cirkel.
kan ngn svara på hur fan man kommer ur den?
för så länge "läget" kommer att fortsätta vara som det är hemma,
som det alltid har varit.
så finns det ju ingen chans att ja kan "vila upp mig" och "samla mig"
så att jag kan åstakomma något "vettigt".
..de finns inte en chans att ja får nån lugn stund/får vara ifred
och kan samla den koncentration och energi som behövs för att läsa
körkortsteori/skriva nytt cv/söka jobb/söka utbildning, eller för att göra något alls...!
det går ju bara inte. jag blir som helt jävla krossad.....


inte blir de heller bättre av att veta att man
är 19 år och så jävla omogen
och att ngn talar som för än hur man ÄR och inte ÄR
..att jag tror att jag är nån "jävla negerhövding"
snyggt sagt, av en perfekt, välorganiserad och välbildad kvinna i medelåldern.
idiot, säger jag bara. JÄVLA IDIOT!
..o säg inte än gång till att mina vänner är efterblivna idioter!
vad spelar mina val för jävla roll för dig?!
jag får väl umgås med vem fan jag vill?!
jag får väl klä mig hur fan jag vill?!
jag får väl för fan se ut som jag vill?!
jag för väl för fan smycka mig som jag vill?!
bara för att du tkr att nått är fult, så har de inget med vad jag tycker och gör att göra..!?
herreguuuuuud. jag blir så jäävla trött =/
bor vi inte i ett fritt land?
är man inte myndig och får bestämma över sig själv när man är 19år i Sverige?

låt mig vara ifred då, så kan ja få en chans att skaffa mig ett jobb så att jag kan flytta härifrån.
så slipper du se och höra mig...!!?




nää, det är väl bara så att det är jag som är en jävla flopp.
vad som än händer.
vad jag än gör.
vad jag är är.
kom och skjut mig någon...?
snälla, ta mig härifrån och låt mig få slippa det här.... någon gång..
JAG ORKAR INTE LÄNGRE..!!
det finns inget kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0