anticimex

hmm, morsan o farsan är inte hemma.
så ja fick ta han om hundarn igår och idag..
de.är.cp.min.bror.är.cp.min.familj.är.cp
blev väckt av att hundarna(Bessie) skällde och gnällde halv 7 i morse..
..fan, ja som hade tänkt sova till åtta iaf. gick upp halv 7 igår med jue..
så det var bara att masa sig upp, slänge ut vaplen, gav henne + de andra mat och sen ut med dem i trosor, T-shirt & badtofflor i ösregnet.
Sen tänkte ja att nuuuu så va de klart, ja kunde gå o lägga mig i sängen igen med den charmiga kattungen :)
..mm sure, strax efter att vi somnat ringer hemtelefonen. de var farsan:
-Gubben från Anticimex kommer om en kvart..!
mmm, kul. bara att kliva upp ur den varma, goa, häääärliga sängen en gång till för att ta på sig en tröja o ett par mjukisbrallor o gå ut o möta honom
de regnade iaf inte fortfarande
får först gå ner o visa honom det enorma getingbot som vi har i våran bod
och sen..
sen måsta jag visa honom till mitt rum och in i min guarderob
(som är asstor, bor i ett gammalt hus o de va ett skafferi där förut...)
..eftersom att den är så stor och sådär så är det mkt meer än bara kläder där inne.
ja kan lova dig att nästan allt finns där inne.. och inte nog med att de blir trångt av alla jävla grejer, så ärre snétak oxå herreguud
och taket o väggarna är fyllda med gamla bilder och annat skit som jag och anna pyntade så glatt i ettan..
bara det är ju pinsamt!
aa, iaf så fick ja visa in honom där o peka på ventilen.. så fick han stå o göra sitt jobb med en gammal plansch på jamie meyer bravid sig och stå med fötterna framför en låda med badkläder och en fylld av strumpor och sen en hel armé av nallar som med sina blickar brännde hål i hans nacke...


rätt pinsamt. men aa, nu ska getingbona vara borta iaf :)
frukost nån..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0