ännu en vecka har passerat

var på Ljunkan och hälsade på med Elin härromdagen, det var treevlig..! Känns konstigt som fan att man inte går där längre.. :S
sen drog vi till tre-butiken o efter en del strul så fick elin en splirrans ny telefon, hoppas att den kommer att funka nu..!

annars har det väl inte hänt så mkt den här veckan, strömmen gick för att de blåste så mkt härrom dagen och jag har målat lite mer på boden. skrev in mig på arbetsförmedlingen igår också.. det var seeeeegt.

sen var man i stan hos min moster med some släktingar&sånt. vi käkade&så och lite smått "firade" morsan + min moster som fyller nu på söndag....
efter de drog jag till micke. och ja, det var väl trevligt. antar jag. ;O

bilden får tala för kvällen.
robin, krans, kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0