tisdag i fillinge

skola, massa fint väder. rätt gött :) kollar på prinsen av egypten på religionen. -mitt initiativ ^^

o sen drog ja på stan en sväng med sabina. skulle dra och träna, men hade så brottom på morgonen att ja hade glömt handduken.. hahhaa smart :P

hängde på anna, emil&jöns iställe. de skulle till motala o hämta  en grej o sen var vi massa folk i emils garage i fillinge o mekade och höll på.   anna&me lånade micke(tholmarks) bil (s40?) o körde in till stan, dunkade massa gammal musik högt som fan o köpte pizza till gänget. ^^

image54

hehe de va kul o jag&anna är bäst ;)

  

hehe och så fick vi för oss att testa om ja fick plats i skuffern på annas bil med vinterdäcken i. och ja, det gick faktiskt tillslut, (bilden är när jag håller på och ska kränga mig ner xD)

Kommentarer
Postat av: ANNA PANNA

micke har en s70 ;) Det var fett kul den där kvällen.. speciellt med tanke på GNÄGG ;P

2008-05-04 @ 20:05:35
Postat av: sänna

jasså, s70 och s40, vad är skillnaden? :P



gnägg pårej ;)

2008-05-04 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0