tillbaka.

ja.. alltså blogg.se är tillbaka..

så typsikt att när jag precis har kommit igång med mitt bloggande så skarre bli nån jävla break i fleeera dagar, va är de för stil loxom?


skulle kunna skriva massa kul här nu, men de va inte därför som ja skippade träningen idag...
NEJ -Jag åkte hem med morsan vid 4 för jag tänkte fan ta tag i de där religionsarbetet nu thank God that we got a second chance!!


En sak bara, skrev ut de flesta streetart/gatukonstbilderna igår, på blankt A3 (tur att de fanns kvar massa från Q-bs utställingen!). Det kanske vart rätt okej arbetet den ändå, Conny tyckte att bilderna var schyssta :). Så kanske de blir en utställning av de iaf. (fast då om ett halvår eller så, de är rätt långa väntetider på uttställningsplatser. Gött att ha en handledare med conections iaf! Antar att de blir fortstättning följer på projekt streetart/gatukonst-utstäällning)



Religion var det ja... skriva om en valfri naturreligion, kul uppgift ju! så varför har ja inte gjort ett skit än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0