sthlm x2

bara lite kort nu, är jättetrött. o allt är bara jävla stress..

fredag -alkoholintag, om ngn inte gissat de...
Skrukeby, grilla maaaaaaaaassa mat. alla var trött o somnade i soffan tidigt..
sanna, anna, emil, jöns, gustav, micke(tholmark) & erik(gustavs brorsa) i skrukeby.

lördag -iaf. stockholm, på 40+1 års kalas. hälsade på some släkt, blir inte ofta man träffar de på farsans sida&så. övningskörde från mig till sillekrog, inte illa.
-men jag är ju en gud på att köra bil så ^^
när allt lugnat ner sig lite ska ja skriva in mig på ngn körskola med, ta mig i kragen&plugga + ta ett par lektioner för att få in lite tips&trix + halkan. inga problem får vi hoppas.

o så varre balträning kl.9.00 och mormor med kussarna på söndagen

tisdag -ooo sen idag var jag jennifer&david med en busslast tanter+några till på gastromässa på stockholmsmässan i älvsjö. jag var fett hungrig, de var mätta som fan:P

gick upp 05.30 & kom hem typ 17.30. känns som en riktigt lång dag. är jättetrött. "provsmakade" massa kladdkaka, glass, läkerol, banansmoothies, parmaskinka, ost osv. osv...


fint väder söndag+måndag+tisdag. -vill bara sitta ute hela tiden. men det går ju inte.

massa stressad&så.

hoppas på besked om konserten på lördag& ska nog hänka till nrkpg på tatueringsmässan iaf på dagen.

hej. -ut och hoppa i solen alla barn^^

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

min syrra var oxå på den där mässan häromdagen.
så du ska med till nkpg på lördag på tattomässan. kanske ses där =)

2008-04-24 @ 20:03:30
URL: http://lkpgtjejen87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0