snor.nu

härrom veckan såg jag en bil i stan med regplåten: BEFREEEE lite grymt tyckte jag då :)

..och så har ja hittat en (eller ja, det är 4i1) grym gammal CD bland farans grejer:
The love generation -67 classic hits from the flower power era
den har nu fått ett nytt hem -i mitt rum ^^

.. david ringde förut, han sa att de var ltie ensamt i elevrådsrummet. men ja sitter ju hemma och snorar så de hjälpte inte honom ^^
..linné hörde av sig, ngt förvirrad och stressad lät hon dock. men det är bara att avakta nån vecka tyckte jag ^^
..oxå anna slog en pling och berättade läget i skolan typ, fast hon skulle "åka lite tidigare" så de gav inte mkt de heller ^^

nu ska ja plugga historia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0