sjuk.

igår (måndag) på dansen på morgonen (indval) kännde jag mig lite yr skulle man kunna känna, kul att Sabina var med för typ en gångs skull iaf ^^

sen fick vi reda på att studentkläderna hade kommit, så vi(elevrådet) drog och hämtade lådorna med kallingar, trosor, hoods och mjukisbrallor! kul kul :)

..sen gick jag och sjukanmälde mig, huvudet var inte riktigt med...

..drog runt med anna litegrann på stan och cruisade i pickisen ^^, med solbrillor och allt!
image26




anna köpte assnygga gula byxor o ja köpte gula balerinaskor ^^ -sommar!!!!
köpte oxå, coola örhängen, en svart kort(!) jeanskjol och en snygg bikini &anna köpte ett par vita canvasskor.



och så var vi smakråd åt annas brorsa som skulle köpa nya glasögon.

när jag ändå var i stan kunde jag lika gärna stanna kvar eftersom ja skulle till universitetet på kvällen och kolla på fåglar på jaktkursen. -då var jag inte särskillt pigg kan jag lova.

kom hem -drack te&fick lite knark mot febern.
..kände verkligen att jag det var läge att stanna hemma idag,
så nu sitter ja och är snorig som fan och huvudet känns som en.. nä, ja vet inte vad.
feber har jag iaf, det är därför jag yrar som jag gör...


då vet ni. får väl se hur de känns ikväll.. :S

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill såklart se bilder från vagnen . :)

2008-04-08 @ 13:10:34
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0