projektrapporten är färdigskriven

jepp, satt kvar i elevrådsrummet efter att jag slutat igår, var tvungen att verkligen få ordning på min projektrapport. Men de gick inte så bra, eftersom att det hela tiden kom massa folk som ville hämta sina studentkläder...

Men sen allteftersom så slutade ju folk och gick hem för dagen och jag fick lite lung och ro. Kan väl inte påstå att det gick bättre för mig för det.. men men. Skrev ihop ett litet häfte och tejpade ihop min loggbok (som på ngt konstigt sätt har lyckats falla sönder..). Slängde ner de i brevlådan utanför lärarrummet för det var ingen kvar vid halv/kvart i fem...
Aja, det vart väl inte det bästa, det vart inte heller som jag hade velat.. men så kan de gå och det är väl inte hela världen..


Sitter iaf i elevrådsrummet nu med för ovanlighetens skull åkte in som vanligt fast ja börjar 9.40, bara för att finnas här om ngn vill hämta kläder eller har frågor om ngt. och en vaktmästare tittade in precis med :)
täntke plugga lite arbetsmiljö med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0