onsdag.

rätt slapp dag. fick ett häfte med arbetsmiljölagen o så fick man reda på vart man låg i arbetsmiljö&säkerhet. om ja fortsätter såhär så får jag VG yey :D sen gick ja o anna o slappade i elevrådsrummet...
eller ja.. anna slappade (=somnade o pratade i sömnen. assött^^) och jag fyllde i resterande balbetalningar och skrev även över de nya på datorn. gött,
fast de är ändå ca.30pers som inte har betalat än och så är de kanske lika många som bara skrivit sitt personnummer eller inget alls som ja inte kan skriva in.. men men, har gjort så gott jag kunnat hittills iaf! :)
*klappar på mitt eget huvud*

sen "råkade" vi missa att vi INTE hade eget arbete på religionen.. (A)

mentortid, sas inget spec. men nu vet alla att conny&joel ska from. nästa vecka komma med egna veckans citat för att förgylla fåra annars så nödvändiga mentortid.

satt inne på expo o lyssnade på deras tjöt, familjen expo alltså ^^
de ska iaf till göteborg o där gå på "studiebesök" på bla. Lisseberg! Lite avis faktiskt.. men Elin Heelge hade ALDRIG i hela sitt liv varit varesig där eller på grönan. stackars säger jag bara, hon måste ha haft en väldigt traumatisk uppväxt!!

Traskade vidare till min egen familj, fotonördarna hehe. lovade att låna ut min kamera till ewe på fredag/lördag. och sen ska ja o david* fota under linköpingssymfoniorkesters konsert. på konsert&kongress.
alla de andra har redan vart o fotat på ett par repetioner, men de har vartit på måndagar som alla vet är dagen för min jaktkurs.. därför kännde jag att jag behövde dra mitt strå i stacken o ska alltså dit på söndag.
efter lite meningslöst snack hade jag och conny (min PA handledare(&mentor) en liten konversation. det lät lovande och han verkade riktigt glad över mitt projektarbete o berättade massa roliga saker för mig och almänt slog slit i skallen på mig..
sen var det minikurs i rapportskrivning. öh, inte så givande. marie sa typ exakt samma sak som redan står i PA-häftet :S
men iaf så fick vi kolla på gamla rapporter, hehe ja o eva stog o garvade för alla var så kassa xD
så nu är det bara att göra conny lycklig o skriva en skiiiiiiiiitbra rapport o sen tänka/planera till en eventtuell(men troligvis) bok som han trotsade på att ja bör fixa :)/:(
Ska verkligen försöka att göra mitt allra bästa på det är projektet, ska verkligen VERKLIGEN försöka satsa på MVG (fan bara för att ja skriver de här så kmr de går skit...:s) Aja.

*(inte samma david som ja ringde på fyllan i fredags) bara så att vi slipper missförstånd här

Slutade efter de o gick till elevrådsrummet, snackade lite med jennifer och ringde en hel drös massa samtal.
usch man blir helt jävla slut av allt hela tiden...

Sen vara värsta uppståndelsen med poliser utanför i korsningen.
tre radiobilar, en pikét en bärgare och en tom taxibil.
efter lite funderande kom ja o jennifer fram till att de anttagligen var någon som snott/kapat taxibilen eller eventuellt att taxichaffisen kört rattfull...
men så var det ju inte riktigt, vid de här laget vet nog de flesta vad de var som hänt. ja drar de kort här ändå:
en snubbe rånade nordéa i stan o drog sen iväg med en taxibil. men vid korsningen vid Ljunkan på gamla norrköpingsvägen stod alltså ett gäng poliser o stoppade honom.
ja, det var det de..


sen fick ja sjuts av jennifer o drog o tränade ^^. o nu är jag alltså hemma.

ikväll har ja bestämmt mig för att lägga mig tidigt! :D ska bli riktigt skönt! (fast klockan är redan över nio, undra hur sent man kan lägga sig och ändå kalla det tidigt?)


dubbellektion med historia imorrn, mmm.. så underhållande.. men sen är multimedian inställd (YESS!) så då hinnar med lunchpasset i tannefors o sen snabbt tillbaka o möte jennifer&ida utanför cloettacenter. ska snacka lite angående balmiddagen med lotta hoffsten.
sen imorrn kväll så halkade jag på ett fotojobb. alltid bra med lite jobb, fast de var ett tråkigt uppdrag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0