klädbyte

hoppade på bussen, han precis sätta mig så ringer telefonen:
Gustav: -var är du?
Sanna: -på bussen.
Gustav: -hur långt har den hunnit då?
Sanna: -nä jag gick på precis, så den har inte äns hunnit komma till nästa hållplats än.
Gustav: -okej men gå av där då.
Sanna: -va, är ni vid rösten?
Gustav: -jepp, vi ser dig. hej

Haha, där stog mycket riktigt också biucken, innehållandes gustav, jönsson, micke(tholmark), milan(katten) lite öl utspritt och en jävla massa musik.



Åkte och hämtade upp anna&emil i fillinge, sen åkte vi i en totalt överlastad bil
(som gustavs morsa ringde och undrade vad vi höll på med när biucken rusade förbi och det sprutade gnistor om den) hehe

Anna bjöd på tårta i skrukeby och sen börnade vi iväg i de två tidigare så omskrivna bilarna -pickisen&biucken. drivade in till stan, tappade bort varandra vid max, vi passade på att åka till brasken för andy (kvällens/min&annas privata fylleschaffis) ville ha cola. mötte kalle, sprang ut och hälsade.
sen crousade vi runt, runt genom hela staden och pumpade rix fm och lugna favoriter xD

mötte upp de andra en bra stund senare vid kungsberget,
då helt plötsligt emil&gustav är i full färd med att byta kläder. sen ville anna&gustav byta, så jag&emil hänger på och byter vi också,
sen går vi runt så en stund och är jäävligt tuffa ^^- sen byter jag och anna kläder också.



sen var ngn hungrig så att emil(alltså jag då) skulle betala med mitt/emils kort då. haha kul min på han i kassan:
 -öh, hej Emil(?!) -> till mig xD

kvällen slutade : emil/sanna, gustav/anna, anna/gustav, sanna/emil
och jag fick somna på mattan mellan de andra hahaha.
...just de, ngt hände med buicken så vi fick bogsera den till malmskogen. undra vad som hände? för ja hade ingen koll.

Vaknade tidigt i morse allihopa, gustav skulle iväg o träffa milan i tranås om ja inte minns helt fel?
anna, emil&jag passar på att dra hem vi också + att emil lovat att köra hem jönssons bil med.
jag och emil byter till en annan 740 och jag skulle bara testa o köra en liten bit, fram till stora vägen. men de var så jävla kul att ja körde hela vägen till fillinge ;D

Kommentarer
Postat av: ANNA PANNA

Lyckad kväll det där ;) (Har för mej att det var nått om att bakaxeln gick av på buicken. Dom var ju tvungna och börna runt och impa på en EPA!!! XD )

2008-04-13 @ 19:54:43
Postat av: sänna

oj, gick den av? jägarns!

haha inmpade de för en epa? *pinsamt

men den mådde nog inte så bra innan heller, när vi satt där alla 7. de hördes ju xD hehe

2008-04-13 @ 21:05:08
URL: http://jointheclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0