hur typiskt är det inte?

ja, fy fan. såg klänningen i en katalog som kom igår. skulle beställa den idag men
-Nej, alla stl. som är mindre än 44 levereras inte förrns 20 juni.
VAFAAN?! ja behöver den innan den 13:de ju... och hm, ja. 44 är LITE stort.......


är det inte så jävla typiskt?

jag&anna har kollat på andra studentklänningar lite runt om i stan, provat några o dissat andra på en gång. men ingen har vartit bra. +jag är lite kräsen när de gäller klänningar då och framförallt eftresom att ja inte brukar använda det heller så vill ja ju att det ska kännas bra&så.
vill ha en ganska enkel, men ändå söt klänning. inte för dyr heller med tanke på att ja antagligen inte kmr ha så stor använding av den senare och eftersom att balen och hela paketet runt själva studenter&så inte kmr att bli billigt heller....
känner också att om man hittar ngn klänning i stan vill man köpa den typ nu. alltså så tidigt som möjligt så att inte "alla" kommer i samma som en själv, precis så känns det också tyvärr om man skulle hitta ngt sött på typ H&M eller dyl. hittade då den klänningen (som finns på bild i en länk o förra bloggen) på internet, men som sagt 2o:de juni är lite sent....

så om ngn springer på någon klänning som ja kanske skulle passa i är det ju bara att hojta! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad tråkigt. :(

Så var den med den klänningen från ellos som jag ville ha först också, fanns typ i 42-44 och jag behöver typ 34.
Den jag köpte nu kommer säkert flera ha likadan men det får vara i så fall.
Nu har jag ju några veckor på mig att hitta ytterligare en om jag vill,
men jag har kunnat släppa den största paniken.

2008-04-15 @ 23:21:05
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0