hippies

jepp, igår var det mys.
fint väder, jossan fyllde år och fick busfrön från två busfrön.
hämtade två påsar med solglasögon på synsam, för vi ska ta lite reklambilder åt dem i skolan.
sen åkte jag och anna till skrukeby.

ingen var där och dörren var låst, så vi slog oss ner på en filt i solen och käkade bullar&drack cider. sprang runt toppless i gustavs trädgård och spelade kubb. vi hade trevligt anna&jag.

lite photosession med brillorna osv.


åkte in till linghem och handlade mat, allt vi behövde + lite till. ..ändå glömde vi grillkolen.. :P

sen kom gusten hem och vi åt en juuuvlig middag heeela familjen ;)

badade yakutzin, proppen gick men vi hade mys ändå med tända ljus&öl&grogg.




nu har ja multimedia, det är vamrmt, tråkgit och jag somnar :(
de är fint väder ute&anna sitter hemma och solar...

micke ringde prec. nu har vi biljetter till på lördag! :D

och i morgon är det fredag! :D

och jag har fräknar på min fot (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0