hardcore superstar i hultsfred.

jag, emil(patriksson), micke(nåhdin), kim & tom (tror jag att han hette) drog till hultsfredkonstert då!

sjukt roligt^^

martin skulle följt med från början, mne han vart sjuk efter att ha käkat upp en hel rå köttbit på fredagen, (stackarn, men han får skylla sig lite själv..:P)

en kartong new caslte, gött som fan

guitar hero + risk

kisspauser och letade efter shell i vimmerby för ja&emil ville ha kaffe.

kim&micke snodde 2-3 av mina öl o jag vart sur (men mest på låtsas:P)

roligt folk inne i baren :)
-en som trodde att ja va 20 och att jag&micke hade vart gifta i 5 år xD
-och efter att ja vart där inne två ggr behövde ja inte visa legg, för vakten kände igen mig (A)

micke&kim startade allsång på toan

jag&emil öste gärnet längs fram och petade&drog lite i jocke (HS:s sångare...) och emil lyckades fånga två av silvers (HS:s basist?) plektrum IGEN, varav jag fick den ena. emil är bäst, offrade sitt liv och trampade på en killes hand två ggr ;D

alla var allmänt flummiga och glada iaf :)

bytte tom mot christian och hungriga var vi på hemvägen och han åka in till max i linköping o köpa varsin hamburgare precis innan de stängde med. inte illa ^^

sen sov vi hos kim. emil&jag delade på hörnsoffan och eftersom att jag är kortast så erbjöd ja mig att ligga på den kortare delen. haha det var mys, vi låg och tåflörtade hela natten ;P.

sen varre kaffe&talang till frukost typ, skulle ta bussen in till stan med emil, men han svek mig för sin sanna så jag fick åka ensam. drog till folkunga för jag skule fota folknuniversitetets dansgruppers avslutning. de var söta ^^

drog till morsans jobb sen och testkörde deras bilsimulator som tydligen ska vara den bästa i världen. men ja tyckte att den var cp och så testade jag att krocka med en buss. de va asläskigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0