hård helg.


ja, det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss hehe...

Bilder kmr snart att läggas upp på;
http://redheaddotcom.bilddagboken.se

Utgångsläget: Sanna+Anna har mkt skolarbete, är trött och Emil har ingen premis = De ska plugga var för sig, lägga sig tidigt och ta de lugnt och kolla på film på lördagen hos Anna. På söndagen skulle jag på balträning och sedan fota på kvällen.

Resultat:

Fredag, som det står att läsa i förra inlägget. Anna ringde och frågade om jag ville med och grilla i värna, jag fick ta med alkoholhaltig dryck om jag ville.
image33



Lördag,
smörgåstårta till frukost,
anna&gustav byter bil = Gustav --> vit 740 -88 Anna&Sanna --> vinröd cheva/pickup, V8, -89
Anna&jag känner oss som kungar i "våran" heta fyrhjulsdrivna bil med hög musik och glada som fan.
Åker till Anna (skeda udde), inser att det legat massa 2,8:or på flaket och rullat runt. En har gått sönder så hela flaket är full med öl = vi spolar av hela bilden med högtryck och sedan går vi in och lyssnar på lite musik. Jag redigerar bilder och Anna "vilar".
Sen sa Anna att hon skulle vilja klippa någons hår, men vågade inte för hon var rädd att de skulle bli fel, så hon sa:
"Sanna, du som inte är så rädd om ditt hår&så... skulle du tycka att det var okej om jag testar och klipper/toppar de?" Okej lixom :P


axplock av våra "fynd"


Sen duschade vi och gjorde oss i ordning och käkade lite fruktsallad. Sen skulle vi till Skrukeby för att byta tillbaka bilarna och så tänkte vi henka dem till motala, där det tydligen skulle vara ngn slags raggarklubb/träff...
Lite svårt att hitta till Skrukeby eller "skruttby", när det dels är mörkt och när man dels aldrig har varit där förr. Men vi kom fram tillslut! :D
Värsta fräsha huset då! ..&ett jävla porrigt badrum!! ;) ..bara ja får tillbaka (brorsans) kamera så kan ja visa :P

Sen iaf så skulle vi tydligen ta Buicken (eller hur de stavas), värsta härliga gamla raggarbilen till Motala. Jag satt och groggade hela resan i en kopp/mugg och alla var glada och det spelades på massa go' musik som typ alla dunkade takten till och sjöng med.

Körde runt, runt o motala o såg maaassa snygga raggarbilar, och även en del jävligt skabbiga haha...
träffade ngn brud och vi körde de gamla "stämpeltricket", så jag kom in gratis sen på de där konstiga stället.
Sen vart ja typ helt knäpp och gick iväg ensam och var asdeppig :S
seeeen tog vi en sväng igen och gustav smartass ställer en nyöppnad öl på instrumentbrädan och ber sen anna att dra på ordentligen = jag får en hel jävla öl på mig och skriker som fan att ja hatar anna sååå jävla mkt. (vilket faktiskt kan förstås då jag som kvällen till ära hade på mig tights, en typ tunika+en lång skjorta men tvingas ta av mig allt utom tunikan.) alltså. jag var tvungen att gå runt i endast skor, trosor, bh och en liten vit tunika. inte äns strumpbyxor eller något!! ...åh, jag var såååå jävla förbannad :(
Gustav var jäntleman och lånar ut sin jacka till mig som jag går och gömmer mig i resten av kvällen.
sen fortsätter jag att vara helt cp och går iväg o sätter mig ensam långt bort från allt och alla och bara sitter där och deppar :S
men åh, de andra var jättesöta som ropade och letade efter mig, men jag kännde mig ju lite ledsen :'(
... vet ej riktigt varför dock. CP var jag i alla fall...


Sen åker vi hem och ska släppa av Andy, då spyr Jönsson två-tre gånger i bilen och alla slänger sig ur men baksätet och gustavs jacka, som jag fortfarande hade på mig blir helt nerspydda.. då vart ja skitförbannad och sprang ut och skrek o svor och slänge av mig jackan och slängde iväg min telefon.. förlåt anna.
I alla fall vi får in jönsson i andys lägenhet och han lånar ett par mjukisbrallor till mig.
tur att de är så snälla fast att jag var jättesur och knäpp.
de slänge in en hink med vatten i bilen och sen åker jag, anna&gustav tillbaka till skrukeby och sover.

Söndag, anna orkade inte gå upp tidigt så gustav lovar att köra in mig till balträningen. får gott kaffe till frukost och sen åker vi till ljunkan där anna med nästan 100% säkerhet trodde att träningen var.
Men se, -nej. balträningen var tydligen i Vasahallen & eftersom att varken jag eller micke var så jättepepp på att dansa då + att micke var väldigt bakis och hade sovit på en bänk inatt typ så blev vi avsläpta på resecentrum istället.
Evelina kom och lämnade kameran, och det var ju ändå ingen idé för mig att åka hem eftersom att jag var tvungen att fotorafera kl.18 på konsert&kongress.
Istället förljde jag med och gjorde micke sällskap på bussen till kisa och åt svindyr och äcklig pizza som vi inte orkade äta upp ändå.. gick bort till kim&robin och drack kaffe.. sen tog jag pendeltåget till stan igen där jag fick vänta i en timma innan ja skulle vara på konstert&kongress...
träffar woffe&david och efter yttligare ca. en halvtimmes väntan säger woffe att vi ska skita i de och åka hem istället.
nästa buss gick nästan 4 timmar senare!!!!
och då hade jag ju redan väntat HELA JÄVLA DAGEN på den där skiten trots att jag har extremt mkt att göra.. plugg&sånt skit... :(


ringde hem och förklarade läget, mamma kom iaf och hämta mig på resecentrum sen. för en gångs skull (nästan..) så tyckte jag att hon var väldigt snäll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nee, jag undrade precis samma sak.
Försökte kolla noga flera ggr men fattar inte vad det ska föreställa. Det var inte särskilt snyggt iaf.

2008-04-06 @ 22:40:10
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: kungen

Skrev mindre. Orka läsa ^^

2008-04-07 @ 03:38:03
Postat av: sänna

tja kungen (vem du nu än är..)
jag vet att jag är rätt dålig på att vara kortfattad tyvärr alltså :P

2008-04-08 @ 11:28:00
URL: http://jointheclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0