grillpremiär

jepp, blev bjuden på grillpremiär och badtunne-bad i värna igår.

bästa kommentaren av anna när de kom in tre brudar som såg ut att ha legat lite för ofta i solariet:
"..och de klagade på att köttet var bränt?!"  xD

Det vart inte nyktert den kvällen heller, men desto bättre full&glad ni vet.. :)

Trevligt med sällskap inatt iaf ;)
Först tyckte alla att gustav fick det bra att dela säng med två tjejer, men sen så kom de på att det va ju jag som fick det bäst med två blondiner! haha

Aja, det var trevligt!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, har apckat min väska för jag ska med anna sen.
får se vad som händer ikväll.

Måste iaf plugga och redigera bilderna från modevisningen i torsdags.

I vilket fall, balträning imorrn och sen fota linköpings symfoniorkester för skolan imorgon.

Väntar på att anna och gustav ska komma tillbaka, de lånade gamla 245:an och åkte för att hämta annas bil som står kvar hos milan, de skulle också leta reda på min mobiltelefon och brorsans kamera som jag glömde igår

-ananrs så ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0