fint väder! men..

..ja kul att gå upp 6.15, för att packa väskan, göra sig i ordning o va i skolan till 8.
Sen så har man ingen lektion,
men tänker "skönt, då kan man plugga lite kanske. hänga med jossan&ida o sitta lite utanför elevrådsrummet o lyssna på musik. vi gick o åt och sen köpte glass
(fast ja tkr inte äns om glass, bara chokladen igentligen)
o sen vart de ändå för varmt för sitta fullt påklädd o med smink så ja va tvungen att lägga mig inne i rummet i skuggan iställe.. var ju tvungen att vänta på andra lektionen halv två.
och när ja går dit så står de på dörren att den är inställd...
så det var bara att gå och vänta på en varm jävla äckel-buss och klockan tre kom jag hem, o då var de ju försent att vara ute nästan + att jag är jättetrött eftersom att man blir seg när man inte gör något och framförallt när man sitter och bara väntar i flera timmar.


okej, jävligt gött med de fina vädret.. men vad fan hjälper de när man är i skolan..?
:'(

image25
jag hade iaf snygg tröjja på mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0